IlHam CyBer FotoPage
[~SeNyUm SeInDaH SuRiA~]
By: IlHaM CyBer

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 23-Jul-2008 00:31 Email | Share | | Bookmark
Kitak ke Sarawak

Kat shopping kompleks
Ayam Buluh...ekekek
Bazaar...
View all 25 photos...



Sehari selepas besday aku...join x-officemate g Sarawak. Kebetulan ada majlis kahwin Dr.Yupiter...so nie la peluang nak ke negeri orang
1 jam 45 minit perjalanan flight. Seronok g jalan tempat orang nie, tapi x puas la ...masa singkat sangat. Lagipun xde pemandu pelancong. Ekekekek...





Wednesday, 28-May-2008 01:33 Email | Share | | Bookmark
Musim Ujan Di Cameron...

Chalet...
Suanana Chalet...
Makan dulu...dah lapo!!!
View all 31 photos...
Bercuti ke Cameron dgn family Alang pulak. Kali nie g bawa mak n adik² aku, kecuali Nolie, sbb dia x dpt cuti...minah tu baru keje tempat baru. So x blh la nak cuti lagi. Bertolak hari Ahad 25 Mei 2008 ikut Ipoh, balik sini esoknya...26 Mei 2008, ikut Tapah pulak. Kat sana musim ujan, dulu masa g dgn Angah...ujan juga, tp still blh jln² lg, tp kali nie kureng sikit...sbb ujan lebat...kesian kat anak² buah aku , x dpt bergambo kat ladang teh...xpe la, insya Allah ada rezeki nanti kita g lagi.



Thursday, 13-Mar-2008 01:17 Email | Share | | Bookmark
Genting 02 Mac 2008

Dlm skyway...menuju puncak...
Kabus
 
View all 62 photos...
Ahad 02 Mac 2008...
Aku ngan adik² aku serta anak² buah ku, g makan angin kat Genting...sanggup tu depa kumpul duit belanja sekolah nak g Genting. Tapi...alih² abg aku yg kuar duit, belanja tiket...g 8 orang. Memandangkan aku ada 4 keping tiket free...so beli utk bebudak tu jer la...macam² kerenah. Yg takut tu...takut ler, tp...yg berani...perghhh terlebih berani la pulak...




Thursday, 3-Jan-2008 10:44 Email | Share | | Bookmark
Taman Cahaya Seri Alam...

Ngan Naim, Syazwan n Fiqah
Nie la si becok...
Peace...
View all 17 photos...
Tertunailah sudah janji ngan anak² buah aku...heheheh Dah bape lama dah weiii...depa dok ajak p sana...tp x berksempatan...Ciannnn...tp akhirnya, aku bawa jugak p sana...Tanggal 30 Disember 2007. Sapa kata tempat tu x cantik??? Ok apa...hanya orang² yg tahu hargai keindahan alam jer dpt menilainya. Ewaahhh....



Friday, 14-Sep-2007 01:27 Email | Share | | Bookmark
Raya Sebelum Syawal...

Aku...Nolie...Ayu...
Line Clearrrr...
Mamat Relaxzzz...
View all 11 photos...
Yeszzaa...nie la dia
raya sblm Syawal.
First Ramadhan, aku g buka pose kat Astro.
Ada rakaman Hari Raya Bersama AF5...
Saje...takdo kojo. Heheheh...
Tunggu raya pertama nie...semestinya di Astro Ceria...


[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net